sad poetry | urdu shayari | free poetry2021 | azan | love poetry2021

                                                     رنگ تیری تصویر میں

منزلیں لاکھ کٹھن آہیں گزر جاؤنگا 
حوصلہ ہار کے بیٹھوں گا تو مر جاؤنگا
چل رہے تھے جو میرے
 ساتھ کہاں ہے وہ لوگ
جو کہتے تھے رستے میں بکھر جاؤنگا
دربدر ہونے سے پہلے کبھی سوچا بھی نہ تھا
گھر مجھے راس نا آیا تو کدھر جاؤنگا
یاد رکھے مجھے دنیا تیری تصویر کے ساتھ
رنگ ایسے تیری تصویر میں بھر جاؤنگا
لاکھ روکے یہ اندھیرے میرا رستہ لیکن
میں جدھر روشنی جائے گی 
اُدھر جاؤنگا
راس آئی نہ محبت مجھے ورنہ ساقی
میں نے سوچا تھا کہ
 ہر دل میں اتر جاؤنگا۔۔
                                                                                                                                                    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔













 

Comments

Popular posts from this blog

sad poetry | azan | lieferando | life | kbhi khud pe kbhi | poetry2021